یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ شنبه 16 بهمن 1395برچسب:, توسط جواد علی گلی |

قیام لله، یگانه راه اصلاح جهان 

بسم الله الرحمن الرحیم قال الله تعالی: (قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادا) خدای تعالی در این کلام شریف، از سرمنزل تاریک طبیعت تا منتهای سیر انسانیت را بیان کرده و بهترین موعظه هائی است که خدای عالم از میان تمام مواعظ انتخاب فرموده و این یک کلمه را پیشنهاد بشر فرموده، این کلمه تنها راه اصلاح در جهان است. قیام برای خداست که ابراهیم خلیل الرحمن را به منزل خلت رسانده و از جلوه های گوناگون عالم طبیعت رهانده. خلیل آسا در علم الیقین زن - ندای لااحب الافلین زن. قیام لله است که موسی کلیم را با یک عصا به فرعونیان چیره کرد و تمام تخت و تاج آنها را به باد فنا داد و نیز او را به میقات محبوب رساند و به مقام صعق و صحو کشاند. قیام برای خداست که خاتم النبیین صلی الله علیه و آله را یک تنه بر تمام عادات و عقاید جاهلیت غلبه داد و بت ها را از خانه خدا برانداخت و به جای آن توحید و تقوا را گذاشت و نیز آن ذات مقدس را به مقام قاب قوسین اوادنی رساند.


بدبختی و تیره روزی ما به خاطر قیام برای منافع شخصی است.
خودخواهی و ترک قیام برای خدا ما را به این روزگار سیاه رسانده و همه جهانیان را بر ما چیره کرده و کشورهای اسلامی را زیر نفوذ دیگران درآورده. قیام برای منافع شخصی است که روح وحدت و برادری را در ملت اسلامی خفه کرده. قیام برای نفس است که بیش از دهها میلیون جمعیت شیعه را به طوری از هم متفرق و جدا کرده که طعمه مشتی شهوت پرست پشت میزنشین شدند. قیام برای شخص است که یک نفر مازندرانی بیسواد را بر یک گروه چندین میلیونی چیره می کند که حرث و نسل آنها را دستخوش شهوات خود کند. قیام برای نفع شخصی است که الان هم چند نفر کودک خیابانگرد را در تمام کشور بر اموال و نفوس و اعراض مسلمانان حکومت داده. قیام برای نفس اماره است که مدارس علم و دانش را تسلیم مشتی کودک ساده کرده و مراکز علم قرآن را مرکز فحشا کرده. قیام برای خود است که موقوفات مدارس و محافل دینی را به رایگان تسلیم مشتی هرزه گرد بی شرف

کرده و نفس از هیچ کس در نمی آید. قیام برای نفس است که چادر عفت را از سر زن های عفیف مسلمان برداشت و الان هم این امر خلاف دین و قانون در مملکت جاری است و کسی بر علیه آن سخن نمی گوید. قیام برای نفع های شخصی است که روزنامه ها که کالای پخش فساد اخلاق است، امروز هم همان نقشه ها را که از مغز خشک رضاخان بی شرف تراوش کرده تعقیب می کنند و در میان توده پخش می کنند. قیام برای خود است که مجال به بعضی از این وکلای قاچاق داده که در پارلمان بر علیه دین و روحانیت هر چه می خواهند بگویند و کسی نفس نکشد.

برای نجات دین از دست مشتی شهوتران قیام کنید.
هان ای روحانیین اسلامی! ای علماء ربانی!ای دانشمندان دیندار! ای گویندگان آیین دوست! ای دینداران خداخواه! ای خداخواهان حق پرست! ای حق پرستان شرافتمند! ای شرافتمندان وطنخواه! ای وطنخواهان باناموس! موعظت خدای جهان را بخوانید و یگانه راه اصلاحی را که پیشنهاد فرموده بپذیرید و ترک نفع های شخصی کرده تا به همه سعادت های دو جهان نائل شوید و با زندگانی شرافتمندانه دو عالم دست در آغوش شوید. (ان لله فی ایام دهرکم نفحاث الافتعر ضوالها) امروز روزی است که نسیم روحانی الهی وزیدن گرفته و برای قیام اصلاحی بهترین روز است، اگر مجال را از دست بدهید و قیام برای خدا نکنید و مراسم دینی را عودت ندهید، فرداست که مشتی هرزه گرد شهوتران بر شما چیره شوند و تمام آئین و شرف شما را دستخوش اغراض باطله خود کنند. امروز شماها در پیشگاه خدای عالم چه عذری دارید؟ همه دیدید کتاب های یک نفر تبریزی بی سروپا را که تمام آیین شماها را دستخوش ناسزا کرد و در مرکز تشیع به امام صادق و امام غایب روحی له الفدا آن همه جسارت ها کرد و هیچ کلمه از شماها صادر نشد. امروز چه عذری در محکمه خدا دارید؟ این چه ضعف و بیچارگی است که شماها را فرا گرفته؟ ای آقای محترم که این صفحات را جمع آوری نمودید و به نظر علمای بلاد و گویندگان رساندید، خوب است یک کتابی هم فراهم آورید که جمع تفرقه آنان را کند و همه آنان را در مقاصد اسلامی همراه کرده، از همه امضا می گرفتید که اگر در یک گوشه مملکت به دین جسارتی می شد، همه یک دل و یک جهت از تمام کشور قیام می کردند. خوب است دینداری را دست کم از بهائیان یاد بگیرید که اگر یک نفر آنها در یک دیه زندگی کند، از مراکز حساس آنها با او رابطه دارند و اگر جزئی تعدی به او شود، برای او قیام کنند. شماها که به حق مشروع خود قیام نکردید، خیره سران بیدین از جای برخاستند و در گوشه زمزمه بیدینی را آغاز کردند، به همین زودی بر شما تفرقه زده ها چنان چیره شوند که از زمان رضاخان روزگارتان سخت تر شود: (و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله) سید روح الله خمینی  (صحیفه نور جلد 1 صفحه 4)

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

لبیک یا خامنه ای    لبیک یا حسین است

 

قوى ‏ترین و آخرین ضربه را ملت در روز نهم دى و بیست و دوى بهمن وارد کرد. کار ملت ایران در بیست و دوم بهمن، کار عظیمى بود، نُه دى هم همین جور. یکپارچگى ملت آشکار شد.دلها دست خدا است. خداى متعال این دلها را وسط صحنه آورد، ملت ایران عظمت خودش را نشان داد..
آنچه در پی می‌آید گزیده‌ای از فرمایشات حضرت‌ آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب درباره یوم‌الله ۹ دی است:

‏۹ دى؛ ایام ‏اللَّه به معنى حقیقى کلمه‏
نُه دى و بیست و دوى بهمنِ پارسال جزو ایام‏اللَّه - به معنى حقیقى کلمه - بود. دلها دست خدا است. خداى متعال این دلها را وسط صحنه آورد، ملت ایران عظمت خودش را نشان داد.(۸)

۹ دى؛ تجلى روح دیانت حاکم بر دلهاى مردم‏
حضور عظیم و خروشان مردمى در ۹ دى ۸۸، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود.(۲)
 

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

به گزارش جهان به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تحلیل گران بسیاری اعتقاد داشتند 9 دی روزی است که نشان داد نخبگان از مردم عقب افتادند، بعد از روز عاشورا همه چیز بیشتر معلوم شد، مردم زودتر از دیگران خود را از فضای غبار آلود فتنه  بیرون  کشیدند، گویا تحمل تنفس در این فضای  غبارآلود را نداشتند.

 

 

 
مردم 9 دی آمدند، مطالباتی داشتند، خواسته هایشان در شعارهایشان متبلور شده بود، شعار می دادند، بی هیچ تردیدی؛ رهبرشان گفته بود: «فتنه 88 تنها آن چیزی نبود كه توی خیابان به وسیله تعدادی آدم دیده شد، ریشه دار بود... یك حركت عظیم مردمی لازم داشت كه این حركت، حركت 9 دی بود كه مردم آمدند و بساط فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند. لذا حادثه 9 دی در تاریخ یك حادثه ماندنی است، حادثه كوچكی نیست، این حادثه شبیه حوادث اول انقلاب است.»

 
در 9 دی 1388، راهپیمایی ده ها میلیونی در سراسر کشور، مردم شعار می دادند:


*آنان که مدعیند روزانه با امام کار می کردند بدانند که حضرتش فرمود : منافقین از کفار هم بدترند !

*آیید و ببینید علی تنها نیست !

 
*ابا الفضل علمدار ! موسوی رو تو وردار 

*ایران که باغ پسته بابات نیست - مملکت حسینی بی صاحاب نیست

 
*ای رهبر آزاده ! آماده ایم آماده

*این همه لشکر آمده - به عشق رهبر آمده

 
*پایان ِ تلخ ، بهتر از تلخی بی پایان است !

*تاجر ورشکسته !  برگرد به باغ پسته (باغ لندن)

 
*لبیک یا خامنه ای - لبیک یا حسین است

 
* لعن علی عدوک خمینی - هاشمی و خاتمی و خوئینی

 *لعن علی عدوک یا حسین - خاتمی و کروبی و میرحسین

 
 *ما یوسف خود نمی فروشیم - تو سیم ِ سیاه خود نگهدار

 
* حرمت شکن عاشورا - اعدام باید گردد

 *حسین حسین شعار ماست - خمینی افتخار ماست

 
* خاتمی دروغگو - توسعه سیاسی ات کو ؟

* دیدید هنوز عشق لشکر دارد / دیدید که این قافله رهبر دارد / ای مانده نهروانی عهد شکن / این ملک علی مالک اشتر دارد

 
*سلم ٌ لمن سالمکم خامنه ای - حرب ٌ لمن حاربکم خامنه ای

*عایشه شتر سوار - فائزه فتنه سوار

 
*عمر سعد زمان - ننگت باد ، ننگت باد

*فرقه موسویه - اعدام باید گردد

 
*قاضی عاشورایی !  اعدام انقلابی

 *قسم به جان ِ مادرت فاطمه - فدای امر تو شویم ما همه

 
* کروبی بی سواد - عامل دست موساد

*«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر موسوی»، «مرگ بر خاتمی»، «مرگ بر کروبی»

 
*«مرگ بر سه حسین قلابی، صدام حسین،باراک حسین،میرحسین» 

*«لعن علی عدوک یا حسین، خاتمی و کروبی و میرحسین»

 
*«آشوبگر اعدام باید گردد»، «آشوبگر عاشورا اعدام باید گردد» 

*خواص بی بصیرت،خجالت خجالت

 
 *هرجا که اغتشاشه، فائزه رد پاشه 

*جمهوری اسلامی شعار مسلمین است، جمهوری ایرانی حرف منافقین است 

 
*خامنه‌ای کیست علی زمان، مرگ بر این خوارج نهروان 

*به کوری منافق بسیجی بیدار است، برای هر بسیجی شهادت افتخار است 

 
*ما منتظریم تا علی اذن دهد، چشم سران فتنه را کور کنیم 

*کروبی بی سواد، آلت دست موساد 

 
*سی سال توی جبهه‌ها، بسیجی‌ها رو زدن، صدام حسین نتونست، با میرحسین اومدن 

*حرف ما یک کلام، محاکمه والسلام 

 
*جنبش اشرافیت، گوگوش شده حامی ات 

*ما عاشق حسینیم، دشمن میرحسینیم

 
*سفارت موسوی تعطیل باید گردد، سفیر روباه پیر اخراج باید گردد

*بی.بی.سی ساکت باش

 
*لانه روباه پیر تسخیر باید گردد 

*بی.بی.سی بی‌حیا، دوربین را ‌بردار بیا
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

حضرت امام خمینی : نگذارید مشروطیت تکرار شود
تکلیف شرعی همه این است که دست از اختلافات کوبنده بردارند
 
 

خبرگزاری فارس: مردم در انتخابات موظفند، موظف شرعى هستند که اختلافات کوبنده را از آن دست بردارند، و این یک امرى است که بین همه هست، یعنى یک تکلیفى متوجه همه هست، به من طلبه که اینجا نشسته‏ام و به شما علما و همه علماى بلاد و همه قشرهاى ملت، نگذارید مسئله مثل مسئله مشروطیت بشود.

 
 
خبرگزاری فارس: تکلیف شرعی همه این است که دست از اختلافات کوبنده بردارند

 

فرازهایی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره):
«... به جامعه محترم روحانیت خصوصاً مراجع معظم ، وصیت مى‏کنم که خود را از مسائل جامعه خصوصاً مثل انتخاب رئیس جمهور و وکلاى مجلس، کنار نکشند و بى‏تفاوت نباشند. همه دیدید و نسل آتیه خواهد شنید که دست سیاست بازان پیرو شرق و غرب، روحانیون را که اساس مشروطیت را با زحمات و رنجها بنیان گذاشتند از صحنه خارج کردند و روحانیون نیز بازى سیاست بازان را خورده و دخالت در امور کشور و مسلمین را خارج از مقام خود انگاشتند و صحنه را به دست غربزدگان سپردند ؛ و به سر مشروطیت و قانون اساسى و کشور و اسلام آن آوردند که جبرانش احتیاج به زمان طولانى دارد...اکنون که بحمداللَّه تعالى موانع رفع گردیده و فضاى آزاد براى دخالت همه طبقات پیش آمده است، هیچ عذرى باقى نمانده... و از گناهان بزرگ نابخشودنى، مسامحه در امر مسلمین است. هرکس به مقدار توانش و حیطه نفوذش لازم است در خدمت اسلام و میهن باشد؛ و با جدیت از نفوذ وابستگان به دو قطب استعمارگر و غرب یا شرق‌زدگان و منحرفان از مکتب بزرگ اسلام جلوگیرى نمایند، و بدانند که مخالفین اسلام و کشورهاى اسلامى که همان ابرقدرتان چپاول‌گر بین المللى هستند، با تدریج و ظرافت در کشور ما و کشورهاى اسلامى دیگر رخنه، و با دست افراد خودِ ملتها، کشورها را به دام استثمار مى‏کشانند. باید با هوشیارى مراقب باشید و با احساس اولین قدمِ نفوذى به مقابله برخیزید و به آنان مهلت ندهید. خدایتان یار و نگهدار باشد.
 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

متن کامل پیام به حجاج بیت الله الحرام که ضمن پرداختن به خیانت به اسلام توسط آل سعود در قضیه کشتار حجاج ایرانی در بخشی از آن به پذیرش قطعنامه به تفصیل اشاره شده به این شرح است.

 

بسم اللّه الرحمن الرحیم

ملت ایران لقد صدق اللّه رسوله الرءیا بالحق لتد خلن المسجد الحرام ان شاءاللّه آمنین.(۱) علیرغم گذشت یک سال از کشتار فجیع و بی رحمانه حجاج بی دفاع و زائران مؤمن و موحد به وسیله نوکران امریکا و سفاکان آل سعود، هنوز شهر خدا و خلق خدا در بهت و حیرتند.

آل سعود با کشتن میهمانان خدا و به خاک و خون کشیدن بهترین بندگان حق نه تنها حرم را، که جهان اسلام را آلوده به خون شهیدان نمود و مسلمانان و آزادگان را عزادار ساخت.

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

مشرق- نومحافظه کاران آمریکا از برگزاری همایش انجمن مسلمانان آمریکا در شهر کانزاس شدیداً ابراز نگرانی کرده و از تصاویر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در مساجد کانزاس خشمگین شدند.

طرفداران امام خمینی (ره) و جمهوری اسلامی ایران این هفته در شهر کانزاس آمریکا در گردهمایی ملی سالانه خود شرکت می‌کنند تا در خصوص مفهوم «الهی آزادی» به بحث و گفتگو بپردازند.

پس از اعلام برگزاری این گردهمایی توسط انجمن مسلمانان آمریکا، وبگاه خبری پجاماس مدیا، که یک وبگاه نومحافظه‌کار است، از برگزاری آن و حتی موضوع بحث آن ابراز ناخرسندی کرده و بیان داشته است که «ظاهراً مفهوم آمریکایی آزادی نامناسب بوده و آنها تصمیم گرفته‌اند تا در ۴ جولای نگرش‌های مخالف خود را بیان دارند».

انجمن مسلمانان، شبکه‌ای مشتمل بر بیش از ۱۲۰ مسجد، مدرسه و سازمان شیعی است که در ۲۴ ایالت مختلف آمریکا فعالیت دارند، که از نظر پجاماس مدیا این انجمن نقش چیزی بیش از خط مقدم برای ایران دارد.

این وبگاه در ادامه به توقیف اموال گروه‌های وابسته به این انجمن اشاره کرده و بیان می‌دارد: «در واقع، دولت آمریکا در حال مصادره اموال مساجد آنها در پنج ایالت که متعلق به یکی از اعضای این گروه‌ها است به سر می‌برد، چرا که آنها پول و سلاح لازم را برای کارهای تروریستی فراهم می‌آورند».

پجاماس مدیا مدعی شده است که «اعضای این انجمن در همایش این هفته با روحانی یکی از جنایتکارترین شبه‌نظامیان عراق ارتباط برقرار خواهند کرد، که مستقیماً مورد حمایت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران است».

این وبگاه همچنین از آوردن تصاویر امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ابراز نگرانی کرده و بیان می‌دارد که وبگاه‌های مساجد عضو انجمن اسلامی و حتی خود این انجمن نیز در بالای صفحه نخست خود تصاویر آنها را قرار داده‌اند: «وبگاه انجمن اسلامی حتی نام [امام] خمینی را جزو یکی از پژوهشگران برجسته خود قرار داده و زندگی‌نامه طویلی در مورد وی ارائه داده است.

مسجد تامپا نیز دارای تصویری از رهبر کنونی ایران آیت‌الله خامنه‌ای در قسمت بالای صفحه نخست خود می‌باشد. عالم این مسجد، محمد علی بیگ، که یکی از پژوهشگران برتر در مدرسه علوم دینی آنها می‌باشد، نیز در صفحه خود عکس بزرگی از آیت‌الله خمینی و خامنه‌ای قرار داده است».

در پایان این وبگاه از هرگونه اقدام و فعالیت شیعیان در آمریکا شدیداً ابراز نگرانی کرده و با ناکافی دانستن توقیف اموال برخی از مساجد شیعیان در ۵ ایالت آمریکا، خواهان برخوردارهای مؤثرتر مسئولان آمریکایی با این فعالیت‌ها شده است.

 

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

 

امام(ره): آقاي خامنه‌اي نعمتي است كه خدا به ما داده است
آقاي خامنه‌اي آشنا به مباني فقهي و چون خورشيد روشني مي‌دهند

خبرگزاري فارس: حضرت امام خميني مي فرمودند: (در بين) رئيس‏جمهورها و سلاطين و امثال اين‏ها، (نمى‏توانيد) يك نفر را مثل آقاى خامنه‏اى پيدا بكنيد...(او) يك نعمتى (است كه) خدا به ما داده (است).

به گزارش خبرگزاري فارس، به مناسبت سالگرد انتخاب حضرت آيت‏الله العظمى خامنه‏اى به رهبرى نظام جمهورى اسلامى ايران توسط مجلس خبرگان‏، برخي جملات و تعابير بنيانگذار انقلاب اسلامي نسبت به ايشان تقديم مخاطبين عزيز مي‌شود.

حضرت امام خمينى(ره):
آقاى خامنه‏اى، نعمتى است كه خدا به ما داده و در بين متعهدان به اسلام و مبانى اسلامى، چون خورشيد، روشنى مى‏دهند .

 



آواى دعوت او در جهان طنين‏انداز است‏

من آقاى خامنه‏اى را بزرگ كردم.(1) (او كسى است) كه آواى دعوت او به صلاح و سداد در گوش مسلمين جهان طنين‏انداز است؛(2) متعهد و مبارز در خط مستقيم اسلام و عالم به دين سياست.(3)


چون خورشيد روشنى مى‏دهند
اين‏جانب كه از سال‏هاى قبل از انقلاب با (ايشان) ارتباط نزديك داشته‏ام و همان ارتباط بحمدالله تعالى تاكنون باقى است، (ايشان) را يكى از بازوهاى تواناى جمهورى اسلامى مى‏دانم و شما را چون برادرى كه آشنا به مسائل فقهى و متعهد به آن هستيد و از مبانى فقهى مربوط به ولايت مطلقه فقيه جدا جانبدارى مى‏كنيد، مى‏دانم و در بين دوستان و متعهدان به اسلام و مبانى اسلامى، از جمله افراد نادرى (هستند) كه چون خورشيد روشنى (مى‏دهند).(4)


نعمتى است كه خدا به ما داده است‏
شما اگر گمان بكنيد كه در تمام دنيا، (در بين) رئيس‏جمهورها و سلاطين و امثال اين‏ها، (مى‏توانيد) يك نفر را مثل آقاى خامنه‏اى پيدا بكنيد كه متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار و بناى قلبى‏اش بر اين باشد كه به اين ملت خدمت كند، پيدا نمى‏كنيد. من ايشان را سال‏هاى طولانى مى‏شناسم و در آن زمانى كه اول نهضت بود، ايشان وارد بود و به اطراف براى رساندن پيام‏ها تشريف مى‏بردند و بعد از اين هم كه اين انقلاب به اوج خودش رسيد، ايشان همه جا حاضر واقعه بود تا آخر و حالا هم هست. (او) يك نعمتى (است كه) خدا به ما داده (است).(5)

در پناه خود حفظ فرمايد
ما در پيشگاه خداوند متعال و ولى بر حق او حضرت بقيةالله ارواحنا فداه افتخار مى‏كنيم به سربازانى در جبهه و در پشت جبهه كه شب‏ها را در محراب عبادت و روزها را در مجاهدت در راه حق تعالى به سر مى‏برند. من به شما خامنه‏اى عزيز تبريك مى‏گويم كه در جبهه‏هاى نبرد با لباس سربازى و در پشت جبهه با لباس روحانى به اين ملت مظلوم خدمت نموده و از خداوند تعالى سلامت شما را براى ادامه خدمت به اسلام و مسلمين خواستارم(6) (و) ان شاء الله تعالى خداوند، امثال جناب عالى را كه جز خدمت به اسلام نظرى نداريد، در پناه خود حفظ فرمايد.(7)


1- صحيفه نور، ج 15، ص 139
2- صحيفه نور، ج 15، ص 41
3- صحيفه نور، ج 15، ص 179
4- صحيفه نور، ج 15، ص 173
5- صحيفه نور، ج 17، ص 170
6- صحيفه نور، ج 15، ص 41
7- صحيفه نور، ج 20، ص 171

یاران آخرالزمانی
Image by Cool Text: Free Logos and Buttons - Create An Image Just Like This

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.